lørdag den 25. december 2010

GOING TO ALBARRACIN

Så går turen til Albarracin (igen)

Det bliver desværre ikke med resten af RMC-crew (Choko og Morfar) men med min gode ven Gustav og hans ven Ulla. Gustav er nok en af de fedeste at være på tur med han er altid psyked på at klatre og er fyldt med god karma.

Albarracin er Spaniens største boulderområde med over 2500 problemer (8a.nu database). Selve byen er også en af Spaniens pæneste så der er noget at se på, på ens hviledag.


Jeg var der nede i påsken, for 9 måneder siden, hvor jeg klatrede min første 7A. Det kunne derfor være fedt at kunne klatre en 8A. Jeg har også 3 projekter fra sidste besøg, Escaramuza 7B+, Mardi gras 7B+ og A ciegas 7A+

Så projekt-listen:
Escaramuza 7B+
Mardi gras 7B+
A ciegas 7A+
Frambuesa 8A
Cosmos 8A
Mazinger Z 6A
Manuchakra 7B+
La campanario 7B+
men vigtigst af alt er at ha det sjovt og få klatret en masse
på billedet er jeg på Mardi gras, tak til  Jacob Guldberg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar