onsdag den 14. december 2011

Bishop

For at sige det simpelt bishop er smukt. Udsigten i rookies var fantastisk, men bishop er en god konkurrent. Flade landinger og kæmpe, kæmpe sten. I en normal verden ville der jo været smækket bolte på mange linjer her. Så dem der har udviklet området må i udpræget grad have været en flok drenge røve der har været på et trip af "du tør ihvertfald ikke klatre derop uden reb". Har ikke oplevet andre steder hvor der er bolte på toppen af boulderne og hvor der er beskrevet i føren at over det greb skal du bare lade være med at falde.


Der er dog også massere af lavere problemer, rigtig fede problemer. Så jeg ønsker mig lige nu mere hud til jul. For ja klippen skrælle det af. Er ihvertfald mærket af at jeg ikke har mere hård hud efter gipsen. Så er blevet gode venner med tapen.


Min finger er ved at komme med igen, den er stadig lidt stiv og ikke så mobil som den på venstre hånd. Men jeg kan klatre og det er det der er det vigtig. Jeg har lidt problemer med at huske det for det er virkelig frustrene, et at se champen morfar flashe alt jeg skal kæmpe på og to at skulle kæmpe for hvert tick i en sværhedsgrad som jeg også før har lavet i noget færre forsøg. Så dybe vejrtrækinnger og god karma til mig selv er noget jeg arbjeder med, vil ikke sige det er med fuld succes, men jeg prøver. Det svære er at ambitionerne er der stadig, men lige pt kan min krop ikke helt præstere hvad min sind forventer. Tålmodighed må være ordet og jeg kæmper for ikke stresse.


Derudover har morfar gjort kort process af den klassiske linje Soul slinger, som er et gammel testpiece som man bla kan se Lisa Rands kæmpe på da Petzl rocktrip var forbi bishop.


Status lige nu:


Psykedness

Morfar - Sind=80% Hud=92% Præstationsniveau= 50%

Choko -Sind= 98% Hud=60% Præstationsniveau=20%


Så vi skal til at klemme noget hårdere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar